Επιστροφές

1. Επιστροφές πραγματοποιούνται σε προϊόντα με το καρτελάκι τους και την αρχική τους συσκευασία.
2. Επιστροφές πραγματοποιούνται σε χρονικό διάστημα 7 ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας από τον πελάτη από την εταιρία ταχυμεταφορών.
3. Η επιστροφή-αλλαγή πρέπει να συνοδεύεται υποχρεωτικά, από αντίγραφο της Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή της κάρτας αλλαγής.
4. Με την επιστροφή του προϊόντος, μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε πίστωση του λογαριασμού σας για μελλοντική αγορά , είτε επιστροφή χρημάτων σε λογαριασμό της τράπεζας που συνεργάζεστε. Για την δεύτερη περίπτωση είναι απαραίτητο να μας στείλετε συνοδευτικό έντυπο με τον αριθμό λογαριασμού, το IBAN,και την τράπεζα που θέλετε να επιστραφούν τα χρήματα .
5. Αλλαγές πραγματοποιούνται μέσω του on-line καταστήματος μας με την Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή την κάρτα αλλαγής.
6. Αλλαγές ειδών σε έκπτωση ή προσφορά αλλάζονται στην Εκάστοτε ισχύουσα τιμή και δεν αλλάζονται μετά την λήξη των εκπτώσεων και των προσφορών.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ

1. Αποστέλλετε το προϊόν με χρέωση δική σας, με εταιρία ταχυμεταφορών ή με το ταχυδρομείο, υποχρεωτικά μαζί με αντίγραφο της Απόδειξης Λιανικής,αναγράφοντας τον λόγο αλλαγής/επιστροφής του προϊόντος.
2. Στο δέμα της επιστροφής αναφέρετε: Προς ΚΑΤΣΟΥΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, Ταμυνέων 10, Αλιβέρι, Εύβοια, τκ. 34500.
3. Παράλληλα πραγματοποιείτε μία νέα παραγγελία με το προϊόν που επιθυμείτε στο online κατάστημα και στο πεδίο ΣΧΟΛΙΑ αναφέρετε ότι πρόκειται για αλλαγή καθώς και το νούμερο της Απόδειξης Λιανικής.
4. Εφόσον παραλάβουμε το προϊόν της αποστολής, θα ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής της νέας παραγγελίας.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ

1. Αποστέλλετε το προϊόν με χρέωση δική σας (είναι εφικτό και με το ταχυδρομείο), υποχρεωτικά μαζί με αντίγραφο της Απόδειξης Λιανικής.
2. Στο δέμα της επιστροφής αναφέρετε: Προς ΚΑΤΣΟΥΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, Ταμυνέων 10, Αλιβέρι, Εύβοια, τκ. 34500.
3. Μέσα στο δέμα συμπεριλαμβάνετε τα πλήρη στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο επικοινωνίας, αριθμός λογαριασμού, IBAN, τράπεζα) και υποχρεωτικά αντίγραφο της Απόδειξη Λιανικής.
4. Εφόσον παραλάβουμε το προϊόν, το αντίγραφο της απόδειξης και τα πλήρη στοιχεία σας, ξεκινάει η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων.
5. Η κατάθεση πραγματοποιείται σε χρονικό διάστημα 15 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος (αξία προϊόντος χωρίς έξοδα αποστολής).

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ:

Όλα τα δέματα ελέγχονται από το προσωπικό της εταιρείας προτού αποσταλούν. Παρόλα αυτά, σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο πρόβλημα, θα πρέπει να αποστείλετε email στο sales@pantoflino.gr εντός 24 ωρών από την ώρα παράδοσης, εκφράζοντας τις επιφυλάξεις σας.

Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και η φθορά είναι φυσιολογική, το προϊόν αποστέλλεται στο pantoflino.gr με την εταιρεία ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ ΚΟΥΡΙΕΡ με χρέωση παραλήπτη, σύμφωνα με την διαδικασία Επιστροφών-Αλλαγών. Το προϊόν αντικαθίσταται και επιστρέφεται στον πελάτη με έξοδα τoυ pantoflino.gr.
Για να γίνει αποδεκτό ένα προϊόν ως ελαττωματικό, θα πρέπει η φθορά να μην είναι από κακή χρήση του προϊόντος. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η φθορά είναι από κακή χρήση του πελάτη, τότε επιστρέφεται στον πελάτη το ίδιο προϊόν με έξοδα αποστολής που επιβαρύνουν τον πελάτη.